FAQ

Informace pro nakupující

Jaké možnosti dopravy jsou dostupné?

V současné době je možná doprava prostřednictvím České pošty.

Jak dlouho trvá, než dostanu svou objednávku?

Ihned po uhrazení objednávky, tuto začnu připravovat. To může trvat několik dní, zpravidla tři dny. Pak ji neprodleně odesílám prostřednictvím české pošty. Doručení je zpravidla na druhý den od odeslání.

Dopravujete i do zahraničí?

Ne, v současné době nenabízím dopravu do zahraničí.

Informace k platbě

Jaké platební metody akceptujete?

Jako způsob platby je možné zvolit pouze klasický bankovní převod.

Objednávky a reklamace

Jak mohu provést objednávku

V e-shopu si zvolíte produkt, o který máte zájem. U každého produktu je tlačítko: “Přidat do košíku” – kliknutím na něj se dané zboží vloží do vašeho nákupního košíku. Košík najdete vždy vpravo nahoře v menu. V košíku můžete zvolit počet kusů zboží nebo zboží z košíku odstranit. Z košíku můžete také přejít k pokladně. Pokladna slouží k zadání vašich identifikačních informací a doručovací adresy. Pak už jen zbývá objednávku v pokladně potvrdit a odeslat.

Potřebuji mít založený vlastní účet na e-shopu pro vytvoření objednávky?

Ne. Založení účtu není podmínkou pro vytvoření objednávky. Pokud si ale účet založíte, najdete v něm informace o vaší objednávce a případně také historii objednávek.

Koho mám kontaktovat, pokud mám nějaké dotazy?

Kontaktujte přímo mě, ráda vám poradím a pomohu vyřešit případné problémy.

Alena Kolaříková
+420 775 961 177
alenakolarikova@post.cz

Jak mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?

Co nejdříve mě kontaktujte. Určitě se nějak dohodneme a věc vyřešíme k oboustranné spokojenosti.

Alena Kolaříková
+420 775 961 177
alenakolarikova@post.cz

Jak mohu zakoupený produkt vrátit?

Vrácení je možné ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu. Vyplňte formulář uvedený na stránce obchodní podmínky a odešlete jej na mou adresu spolu s produktem:

Alena Kolaříková
Šaňáková 158,
68601 Uherské Hradiště
+420 775 961 177
alenakolarikova@post.cz